Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 469
Loading...

Німеччина. Ернст Теодор Амадей Гофман (1776-1822). «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер»

Дізнаємось

Композиція: Особливості побудови твору (казковий зачин, розвиток подій, щаслива розв'язка).

Фантастика і Реальність: Встановлення, як фантастичний елемент (чари, маги) допомагає краще розкрити реальні суспільні вади.

Гротеск: Визначення та аналіз гротеску (поєднання комічного і трагічного, потворного і піднесеного) як головного художнього засобу.

Навчимось

Навички аналізу та мислення
Розрізняти справжнє і удаване: Навчаться бачити глибинний зміст за фантастичною оболонкою та розрізняти істинні якості людини від зовнішніх, штучно створених.

Визначати художній конфлікт: Зможуть чітко формулювати протистояння у творі (мистецтво vs. філістерство, духовність vs. матеріалізм).

Аналізувати сатиру та гротеск: Навчаться визначати прийоми сатиричного викриття (комізм, гротеск, іронія) і розуміти, як ці прийоми використовує автор для критики суспільства.

Інтерпретувати символіку: Зможуть пояснювати значення ключових символів і образів-типів (Цахес як уособлення нікчемності, Бальтазар як поет-романтик).

🗣️ Навички комунікації та роботи з текстом
Аргументувати власну позицію: Навчаться підтверджувати свої думки цитатами з тексту, наводячи докази на підтримку своєї інтерпретації образу чи ідеї.

Характеризувати персонажів: Здобудуть навичку складати повну характеристику героя, враховуючи його дії, думки, ставлення до інших та роль у розвитку сюжету.

Встановлювати міжпредметні зв'язки: Зрозуміють, як ідеї німецького романтизму відображалися в інших видах мистецтва (музика, живопис) або як вони перегукуються з явищами сучасного життя.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60