Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 469
Loading...

Підсумкове заняття за перший семестр.

Дізнаємось

Періодизацію та хронологічні межі Нової української літератури XIX століття.
Соціально-історичні та культурні умови, що впливали на літературний процес (Валуєвський циркуляр, Емський указ, діяльність "Громад").
Ключові літературні напрями епохи (класицизм, сентименталізм, романтизм, реалізм) та їхні провідні ознаки в українському контексті.
Жанрове розмаїття літератури (бурлескно-травестійна поема, соціально-побутова повість, історичний роман, драматургія).
Творчий доробок і значення основних письменників — фундаторів української літератури (І. Котляревський, Т. Шевченко, І. Нечуй-Левицький, Панас Мирний, І. Франко).
Процес становлення сучасної української літературної мови на народній основі.

Навчимось

Визначати належність твору або уривка до певного літературного напряму (наприклад, розрізняти романтичні та реалістичні риси).
Характеризувати та зіставляти творчі принципи різних письменників-сучасників (наприклад, порівняльний аналіз поглядів Шевченка і Куліша).
Аргументовано пояснювати зв'язок між суспільними подіями (царські заборони) та тематикою/проблематикою літературних творів.
Використовувати в усному та писемному мовленні літературознавчу термінологію (класицизм, реалізм, народництво, національна ідея).
Працювати з опорними схемами та таблицями, самостійно систематизуючи великий обсяг інформації про літературний процес.
Оцінювати роль письменників XIX століття у національному відродженні та формуванні сучасної української ідентичності.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60