Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 469
Loading...

Модульна самостійна робота. Герундій. The Gerund.

Дізнаємось

1. Нову лексику
• Ділові терміни та фрази, пов’язані з конкретними темами (наприклад, переговори, маркетинг, фінанси, менеджмент).
• Синоніми, антоніми та фразеологізми для покращення стилістики.

2. Граматичні конструкції
• Використання складних граматичних структур у діловому контексті (наприклад, умовні речення, пасивний стан, модальні дієслова).
• Особливості формального та неформального стилю в письмі.

3. Практичні навички
• Як складати ділові листи, звіти, резюме чи презентації англійською мовою.
• Техніки ведення переговорів та обговорень англійською мовою.
• Використання англійської у телефонних розмовах та онлайн-комунікації.

4. Культурні аспекти
• Особливості ділового етикету англомовних країн.
• Різниця у спілкуванні в міжнародному середовищі.

5. Академічні навички
• Як самостійно працювати з англомовними джерелами: пошук, аналіз та узагальнення інформації.
• Техніки критичного читання та роботи з текстами.

Навчимось

1. Використовувати ділову англійську в різних контекстах
• Складати професійні тексти: ділові листи, меморандуми, звіти, резюме.
• Вести ділову переписку із застосуванням формального стилю.
• Розуміти та використовувати ділову лексику у письмових та усних комунікаціях.

2. Розвивати усне мовлення
• Ефективно спілкуватися під час переговорів, зустрічей або презентацій.
• Застосовувати техніки активного слухання для правильної інтерпретації сказаного.
• Використовувати ввічливі вирази та мовленнєві кліше для підтримання професійного тону.

3. Розв’язувати комунікативні завдання
• Вирішувати проблеми та пропонувати ідеї в груповій чи індивідуальній роботі.
• Грамотно висловлювати свою позицію та аргументувати думку.
• Підготувати та провести коротку презентацію англійською мовою.

4. Розвивати письмові навички
• Писати структуровані тексти з чітким викладом думок.
• Використовувати правильні граматичні конструкції та відповідний стиль для ділового спілкування.

5. Опанувати основи міжкультурної комунікації
• Зрозуміти, як уникати культурних непорозумінь у діловому спілкуванні.
• Навчитися враховувати відмінності у діловому етикеті різних країн.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
6 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60